Gwaratujemy możliwość wymiany lub zwrotu, w przypadku źle dobranego rozmiaru. Pierwsza wymiana jest darmowa, koszt przesyłki do Klienta ponosi sklep.
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYMIANIE CZY ZWROCIE TOWARU?
Wymiana/zwrot towaru do 30 dni:
1) Nieużywany produkt włóż do oryginalnego pudełka wraz z kopią faktury i naklejkami (o ile były częścią opakowania).
2) Pudełko odpowiednio zapakuj, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia czy też uszkodzenia zawartości. W tym celu najlepiej jest użyć folii do pakowania, papieru, reklamówki czy większego pudełka (nie zaklejaj bezpośrednio oryginalnego pudełka, obniżysz w ten sposób wartość produktu!)
3) Zapakowany towar wyślij na adres naszego magazynu:
Packeta Poland
ID 92439040
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany! (Polecamy wysłanie towaru listem poleconym lub priorytetem z ubezpieczeniem przesyłki).
4) Wyślij e-mail na info@swimaholic.pl z informacją, że chcesz zwrócić lub wymienić towar. W podaj numer zamówienia oraz rozmiar na jaki chcesz towar wymienić, a w przypadku zwrotu, numer konta, na który mamy przelać należną kwotę.
Po odebraniu przesyłki zostanie przeprowadzona kontrola towaru, po której poinformujemy Cię o szacowanym terminie realizacji.
Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynu. Jeśli produkt jest na stanie, pożądany rozmiar wysyłany jest jeszcze tego samego dnia. Jeśli wymiana dotyczy towaru z dostępnością "do 5-miu dni", bywa ona realizowana w następnym tygodniu.
O wysyłce zwrotnej również poinformujemy Cię mailem.
Warunki zwrotu lub wymiany towaru:
1) Towar należy zwrócić do 30 dni od daty przejęcia.
2) Towar nie może być noszony i musi nadawać się do dalszej sprzedaży.
3) Towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, które nie może być zniszczone (na przykład na skutek przyklejenia taśmy)
4) Towar nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony.
Istnieje możliwość ubezpieczenia paczki, które w przypadku zniszczenia lub zagubienia paczki gwarantuje prawo reklamacji i uzyskania zwrotu pieniędzy (ubezpieczenie takie oferuje między innymi Poczta Polska).