Bezpłatna wymiana i zwrot do 30 dni
Największy asortyment dla pływaków
Jesteśmy ekspertami w pływaniu

ZWROT I WYMIANY

Gwaratujemy możliwość wymiany lub zwrotu, w przypadku źle dobranego rozmiaru. Pierwsza wymiana jest darmowa, koszt przesyłki do Klienta ponosi sklep.
 
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYMIANIE CZY ZWROCIE TOWARU?
 
Wymiana/zwrot towaru do 30 dni:
 
Formularz w celu dokonania wymiany lub zwrotu znajdziesz tutaj.
 
1) Nieużywany produkt włóż do oryginalnego pudełka wraz z kopią faktury i naklejkami (o ile były częścią opakowania).
 
2) Pudełko odpowiednio zapakuj, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia czy też uszkodzenia zawartości. W tym celu najlepiej jest użyć folii do pakowania, papieru, reklamówki czy większego pudełka (nie zaklejaj bezpośrednio oryginalnego pudełka, obniżysz w ten sposób wartość produktu!)
 
3) Zapakowany towar wyślij na adres naszego magazynu:
 
Przesyłkownia.pl
ID 95748826
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
 
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany! (Polecamy wysłanie towaru listem poleconym lub priorytetem z ubezpieczeniem przesyłki).
 
4) Wyślij e-mail na info@swimaholic.pl z informacją, że chcesz zwrócić lub wymienić towar. W podaj numer zamówienia oraz rozmiar na jaki chcesz towar wymienić, a w przypadku zwrotu, numer konta, na który mamy przelać należną kwotę.
 
Po odebraniu przesyłki zostanie przeprowadzona kontrola towaru, po której poinformujemy Cię o szacowanym terminie realizacji.
 
Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynu. Jeśli produkt jest na stanie, pożądany rozmiar wysyłany jest jeszcze tego samego dnia. Jeśli wymiana dotyczy towaru z dostępnością "do 5-miu dni", bywa ona realizowana w następnym tygodniu.
 
O wysyłce zwrotnej również poinformujemy Cię mailem.
 
Warunki zwrotu lub wymiany towaru:
 
1) Towar należy zwrócić do 30 dni od daty przejęcia.
 
2) Towar nie może być noszony i musi nadawać się do dalszej sprzedaży.
 
3) Towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, które nie może być zniszczone (na przykład na skutek przyklejenia taśmy)
 
4) Towar nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony.
 
Istnieje możliwość ubezpieczenia paczki, które w przypadku zniszczenia lub zagubienia paczki gwarantuje prawo reklamacji i uzyskania zwrotu pieniędzy (ubezpieczenie takie oferuje między innymi Poczta Polska).

Może Ci się również przydać