Procedura reklamacyjna

JAK POSTĘPOWAĆ PRZY REKLAMACJI TOWARU?
 
Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, zapoznaj się proszę z regulaminem reklamacji, który opisuje wszystkie prawa i obowiązki zarówno Klienta jak i Sprzedawcy.
 
Regulamin reklamacji
 
1. Reklamację należy wnieść niezwłocznie po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się już nadawał do reklamacji.
 
2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące i naliczna jest z dniem przyjęcia towaru.
 
3. Okresu gwarancji  nie można mylić z żywotnością produktu, czyli okresem, przez który towar nadaje się do użytku, przy właściwym używaniu, włącznie z odpowiednią pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji.
 
4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien niezwłocznie, do 5 dni roboczych, poinformować sprzedawcę (e-mailem lub telefonicznie) o zaistniałej sytuacji.
 
5. Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
 
6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu technicznego podczas produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
 
7. Wada nie jest zmianą (właściwości) produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji,  naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia przez użytkownika lub osobę trzecią.
 
8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny, a w  przeprowadzeniu reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasad higieny. Aby produkt został przyjęty, Klient zobowiązany jest dostarczyć wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń towar, spełniający podstawowe zasad higieny. Firma Swimaholic.pl. prowadząca e-sklep www.swimaholic.pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia powyższych kryteriów.
 
9. Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie zakończony w najkrótszym możliwym czasie, natomiast o decyzji Klient zostanie poinformowany najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z Klientem przedłużenie terminu.
 
10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:
 
Packeta Poland
ID 92439040
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
 
Kroki podczas reklamacji towaru:
 
1) Wyczyść reklamowany produkt (zob. punkt 8 w regulaminie reklamacji).
 
2) Wyczyszczony towar zapakuj tak, aby podczas transportu nie doszło do kolejnych uszkodzeń. W tym celu zalecamy użycie dodatkowego pudełka (nie musi być oryginalne). Do paczki dołącz kopię faktury oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
 

3) Reklamowany towar wyślij na adres: 

Packeta Poland

ID 92439040
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106

43-382 Bielsko-Biała

 (zalecamy ubezpieczenie nadawanej przesyłki). W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Paczka nie zostanie odebrana!

 
 
 
 
Po odebraniu przesyłki z reklamowanym towarem, otrzymasz mailem wiadomosć potwierdzającą. Od tego momentu rozpoczyna się proces realizacji reklamacji. O wszystkich podstawowych aspektach procesu, jak na przykład wysyłka produktu do dystrybutora/producenta, czy rozpatrzenie reklamacji, również zostaniesz poinformowany/a mailem lub telefonicznie.
 
Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.

Może Ci się również przydać